loading...
♥بسم الله الرحمن الرحیم♥
زهرا بازدید : 992 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

tumblr_mknpdbvpE61qjha3lo1_1280

  بیوگرافی :

  نام:유승호 / Yoo Seung Ho

  نام مستعار:  so ji sub کوچک

 تاریخ تولد :  -Aug 17  1993 درست حساب کنیم بچم متولد مرداد ماه سال 1372 میشه

قد: 175 سانتیمتر

 شغل :  بازیگر و مدل

 گروه خونی:  A

 خانواده : پدر و مادر و یه خواهر بزرگتر داره

 شروع کار : از سال ۲۰۰۰ در یک مینی درام

همونطور که گفتم Yoo Seung Ho هفدهم آگوست 1993 توی شهر سئول کره جنوبی متولد شد. یو سئونگ هو یکی از مشهورترین بازیگران و مدلهای کره جنوبی به حساب میاید که کارشو از زمان بچگی شروع کرده و مثل همه بازیگرای کودک دیگه مامانش اینا مسبب . . .

اصلی این کار بودن. در سال 1999یو سئونگ کو کار خود را در یک تله فیلم اغاز کرد کمپانی ان فیلم دنبال یه صورت جدید برای طرح خود میگشتند و برای این اگهی داده بودند مادر سئونگ عکس وی رابرای شرکت فرستاد و اینگونه وی قبول شد .49824-yoo-seung-ho-photo-shoot

 در سال 2002یو سئونگ هو برای فیلم راه برگشت به خانه انتخاب شد و این در حالی بود که شرکت سازنده این فیلم واقعا دیگه از دنبال بازیگر گشتن خسته شده بودند ،انان به دنبال بازیگری میگشتند که بتواند از پس نقش سنگین لی جونگ هیونگ بر بیاید و سئونگ از بین هزاران کودک برای این نقش انتخاب شد یکی از دلایل برگزیده شدن وی برای این نقش این بود که وی توانسته بود در تستهای بازیگری خوب گریه کند و کارگردان اینکار لی جونگ هیونگ وی را برای این نقش انتخاب کرد و توانست از وی بازی بگیرید و اولین فیلم درامی که بازی کرد” Daddy Fish” بود، حالا با فکر کردن به روزهای قدیم یو سئونگ هو دیگه واقعا اون لحظات بد رو دیگه لازم نیست به یاد بیاره ، و در زمان فیلم برداری فقط کافیه که به نقشی که بهش دادن فکر کنه و در یکی از فیلمهایش وقتی که یک مادر بزرگ واقعا گریه کرد خیلی تعجب کرد . ره برگشت به خانه فیلمی با موفقیت چشم گیر بود و بیش از چهار میلیون بلیط را توانست که بفروشد . بعد از ان فیلم بود که سئونگ توانست بیشتر سریالها وفیلمهایی که در ان به نقش کودک نیاز داشتند را از ان خود کند . در سال 2009یو سئونگ از حالت کودکی در امده بعد اون بود که یونسو تونست به تلویزیون راه پیدا بکنه و نقش های نوجوانان را بازی میکرد همچون Love Letter, Sad Love Story و The Legend رو بازی کرد.  تو سال 2008 او به همراه Park Jin-Young, Jackie Chan, Wonder Girls, Jang Nara, Wheesung و خیلی های دیگه توی پروژه ” من آسیا رو دوست دارم” شرکت داشت که تمام منافع این برنامه برای زلزله سیچوان سال 2008 چین اهدا می شد. سال 2009 در موزیک ویدئو دروغ از گروه t-ara  شرکت کرد. همینطور با Taeyeon از گروه  Girls’ Generatio  برای موزیک ویدئوی ” Like The Stars” که 17 نوامبر 2010 پخش شد همکاری کرد. همچنین، در سال 2010، اونو و IU برای ساخت  یک قطعه موسیقی دو نفره با هم به نام “باور عشق” برای موسسه خیریه کره ای محبوب ، همکاری داشتند که البته یه جورایی موضوعش مربوط به درخواست عشق و کمک افراد فقیر و دارای مشکل بودند، می شد اخه اون  به محله های فقیرنشین هند رفته بود و شاهد شرایط زندگی سخت اونها از نزدیک بود. برای همین این شعر بیشتر با اشاره به یادداشت های یو سونگ هو در حالی که در خارج از کشور بود نوشته شد.317507_496538210381306_110232671_n

در سال 2010یو سئونگ هو اولین کار بزرگسال خود را به دست گرفت و در سریال خاطرات بازی کرد با اینکه وی تنها 17 سال داشت نقش پسری بیستو یک ساله را به عهده گرفت که در این نقش وی یک همسر نیز داشت که نقش همسر وی را بازیگر معروف سئو وو بازی میکرد . در ضمن همون سال در نقش Baek-hyu تو سریال Master of Study نقش آفرینی کرد.
نام مستعار وی که مردم به او لقب داده اند سوجی ساب کوچک میباشد در سال 2008بود که این دوبازیگر برای اولین بار هم دیگه را دیدند و در این دیدار بود که سئونگ احساس راحتی بیشتری کرد ، سوجی ساب دست وی را گرفت و گفت “من متاسفم که مردم به یه همچین بازیگر خوشتیپی لقب سوجی ساب کوچک را داده اند “

بعدش تو سال 2012 توی سریال آرانگ و دادرس نقش خدای آسمان رو به عهده داشت که اونجا خیلی جیگر شده بود. تو همون سال دوباره توی سریال Missing You نقش آفرینی کرد و بعدش رفت سربازی تا کی که خدا بخواد برگرده.

سربازی:483714_480737168628077_28730288_n

درسته که الان 20 سالشه ولی سربازی رفتنش یهویی و غیره منتظره بود. تاریخ حکم خدمتش 5 مارس 2013 خورده بود. محل خدمتش توی Chuncheon ، Gangwon افتاده و مثل اینجا اول یه 5 هفته ای آموزشی دید و بعد اون به مدت 21 ماه به عنوان سرباز وظیفه خدمت می کنه. خودش که دوست داره بر خلاف سربازای معروف بازیگر فقط به عنوان یه سرباز عادی به کشورش خدمت کنه. قبل از اینکه بره سربازی یه ویدو با یه پیام برای طرفداراش گذاشته بود. توی این  پیام ویدئویی  گفته : “من 5 مارس بدون اینکه به کسی چیزی بگم برای خدمت سربازی احضار شدم. من توی این ویدئو از همتون خدا حافظی می کنم و مراقب هستم. متاسفم از اینکه بدون گفتن تاریخ اعزام سربازیم به شما فن های عزیز ، به خدمت رفتم. به نظر من این طوری رفتن به سربازی و بدون سر و صدا بهترین راه جلوگیری از ایجاد ناراحتی بین دوستانم توی محل سربازیم بود. من در طول 10 سال از عمرم که مشغول شغل بازیگری بودم استرس ها و فشارهای روانی زیادی رو تحمل کردم. اما الان فکر می کنم که باید تمام این مراحل گذشته رو پشت سر بذارم و یه تغییراتی تو زندگیم بدم. می خوام چیزای جدیدی رو تجربه کنم. من در طول این دو سال به سختی کار می کنم و بعد از اون دوباره بر می گردم. لطفا تا اون زمان منو فراموش نکنید.”521631_543409505694176_726802807_n

اون اوایل فقط خانواده و شرکتش از رفتنش خبر داشتن. در واقع ورود بی سر و صدای اون به ارتش خواست خودش بوده. یکی از مقاما ارتش اعلام کرده : ” یوسونک هو برای خدمت رسانی و کمک به مردم می خواست وارد ارتش بشه اما نگران بود که این مسئله بیش از حد بزرگ بشه و باعث ناراحتی دیگران بشه برای همین بود که می خواست بی سر و صدا ای کار رو انجام بده.” راستی قراره 4 دسامبر سال 2014 از سربازی برگرده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
live in the moment now.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,660
  • بازدید کلی : 25,085
  • کدهای اختصاصی

    آهنگستان