loading...
♥بسم الله الرحمن الرحیم♥
t-ara بازدید : 11 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام 

یاد گرفتن زبان کره ای

اونم تلفظ کردن 

اسونه

اما نوشن ویاد گرفتن نوشتنش سخته

حالا از همه ی اینا گذشته

ترجمه کلمات 

روگزاشتم نظرم بدین 

اما قبلش برین ادامه

 

12800000

 این جا معنی کلمات کره ای به فارسی قرارمیگیره      
أنیانگ هاسه یو=سلام
یو بو سه یو =سلام .الو
أنیانگ هی کاسه یو =خداحافظ(هنگام بدرقه کردن کسی )
آنیانگ هی که سه یو =خداحافظ(هنگام ترک افراد باقی مانده )
چو شیم ها شیپشیو =مراقب باشید
کنچا نا یو=خوبی؟ یا حالت خوبه؟
اره سا=باشه
ارجی=باشه
آیگیسمیدا=باشه یا حتما
چی جا؟واقعا
میناهامنیدا=من متاسف هستم
میانه=من متاسفم
میانادا=من متاسفم
اوما=مادر
اونی=خواهر
ابوجی=پدر
آپا=پدر
اوپا=برادر بزرگتر
اورابونیه=برادر بزرگتر
هرابوجی=پدر بزرگ
همونی= مادربزرگ
اگی=بچه
جوآلو=دوستت دارم
ساراگی=دوستت دارم
شیدا=نمی خوام
آمگا=نمی خورم
موگو=بخور
چاکامان=صبرکن
شیکرا=ساکت شو
کلمات پرسشی در زبان کره ای به فارسی
چه وقت ؟ آنجه
کجا ؟ آدیسا
چرا؟ ِو
چه کسی ؟ نو گا
کدام ؟ آنکاسُل (در حالت مفعولی ) آنکاشی (در حالت فاعلی )
چه ؟ چه چیز؟ مو آسُل (در حالت مفعولی ) موآشی (در حالت فاعلی ) مویا(عامیانه )(چی ؟)
چطور؟چگونه ؟ آتا که یا اُتو که (یه لفظی بین این دوحالت )
چقدر؟ (پرسیدن قیمت ) اُلمایو(عامیانه ) اُلما ایمنیگا (مؤدبانه)
موضوع چیه ؟ مو آسِن ایریمنیگا؟
این چیست ؟ایگا سِن
اینجا کجاست ؟ یا گینن آدی ایمنیگا؟

نظر ..نظر 07400000

17500000امیدوارم خوشتون بیاد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
live in the moment now.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 771
  • بازدید سال : 2,337
  • بازدید کلی : 25,762
  • کدهای اختصاصی

    آهنگستان